27 kolovoza 2020

opet dve polovine od jedne polovine

sve po planu pa i malo više
nešto sam se petljao sa majstorima koji zidaju zgradu pored pa sam možda i profitirao jer je sunce niže između 16-18h nego između 14-16h ali je zemlja za još par sati ugrejanija, uglavnom nisam nešto naročito osećao tih +33 u hladu, valjda jer nešto bitno hlada nije ni bilo

i trč tamo trč ovamo tako mi je ispalo da sam premašio planiranih 10.7 + 10.3 i popodne pretrčao 11.4 pa mi je zbir ispao 22.1km
baš kao i u ponedeljak, kada sam imao trčanje iz dva dela ujutru i dodatak popodne, sada sam imao jutarnje trčanje u cugu a popodnevno sa polusatnom pauzom na pola jer sam svratio hajd da kažem u goste mada se tu nije znalo ko je kome gost

danas bi trebao da bude taj Veliki Dan sa nekim Velikim adventurizmom, daj bože da sve prođe u redu jer sam jako loše spavao zbog nekih scena sa životinjama koje jedva preživeh sinoć pa me je to očigledno proganjalo

planiram zbog toga i jedno kraće trčanje jutros, čisto da vidim da li je nekakvo poluspašavanje imalo smisla ili ne, ustvari menjao bih i ovu planiranu vožnju i izlet i sve ostalo samo da se ta priča sa mačencetom dobro završi, ali nije sve u mojoj moći pa se takve molbe slabo overavaju na nekom zamišljenom nebeskom šalteru

vidim da je zakazana vidovdanska trka u Brčkom u nekoj korona verziji bez pratećih trka i štatijaznam silnih događanja naokolo, nemam pojma koliko je pametno ići ili ne otići, kontam da ću popuniti prijavu pa čekati razvoj situacije - ako bude bio potreban svež test na virus to bi značilo da treba da putujem do beograda i stojim na ulici u redu pet sati, ne da mi ne pada na pamet nego mi ni na pamet ne pada. toliko poludeti nikad neću. bukvalno za nju jork neko da mi ponudi besplatno učešće ja bih rekao neka hvala otrčaću ovde 6 krugova po 7km i za to sebi doneti iz šume medalju u obliku kamena ili šišarke



Nema komentara:

Objavi komentar