28 kolovoza 2020

tri na jednog

prijavljujem tri i slovima tri aktivnosti od juče ujutru, s tim da sada više nije baš jutro će promeniti sve ali nema veze, ko je utrpao, utrpao, mislim aktivnosti

juče ujutru preko brda do jezera pa preko brda nazad u grad, skromnih osam kilometara trčkaranja nikad sporijim tempom ali nema veze, ko je utrpao, utrpao, mislim aktivnosti
posle posla pakovanje na brzaka i dogodi se šta, dogodi se čudo rekao bi Điboni a čudo sam ja od čoveka pa sam samog sebe začudio kad sam shvatio da sam upakovao biciklu a nisam sprinterice, rekoh e vala ću se zainatiti da vozim u patikama čisto za kaznu, da ubuduće ne letim ko muva bez glave ali nema veze, ko je utrpao, utrpao, mislim aktivnosti
(makar i u pogrešnoj obući)

došli mi tamo ovi napali da se grle i ljube kažu kakva korona kakva sranja mi se volimo tolike godine cmok cmok razmenismo deenka dok si reko keks, dakle narednih 14 dana neka se niko sa mnom ne ljubi naročito ako budem kašljao i imao temperaturu 44 ali nema veze, ko je utrpao, utrpao, mislim aktivnosti

tu sam naučio kako se menja kočiona tečnost pa možda i zatreba, u međuvremenu se odložio od vožnje pa se prebacio na ideju trčanja sa malo orijentacije, uporan da nađem prolaz sa onog puta na onaj put, malo trčao malo gledao u kartu malo pratio markacije za koje nisam ni imao pojma da postoje pa malo kroz žbunje pa gle opet markacije i tako sam prešao 13km i bog te pita koliko je od toga bilo trčanja a koliko pešačenja i bauljanja ali nema veze, ko je utrpao, utrpao, mislim aktivnosti

to je bio četvrtak, a jutros krenem biciklom na trčanje pa odustanem pa odustanem od odustajanja pa odem na pomoćni stadion a tamo kose onim autićem na 4 točka pa odustanem od trčanja pa se setim škole pa u dvorištu omlatim 8 krugova po 250m sa ubrzanjima na pravcu i kaskanjem kroz krivinu i posle tih 16 puta po 70-ak metara čak mi izađe prosek na 4'18''/km pa sad jes da je bilo samo 2km ali nema veze, ko je utrpao, utrpao, mislim aktivnosti

Nema komentara:

Objavi komentar