16 svibnja 2021

čudna nedelja

obično od nedelje ujutru razmišljam gde ću i šta ću (i čime ću) a jutros sam samo razmišljao ČIME NEĆU.
navodno se par meteo modela složilo oko prognoze da će popodne biti puno lepše od prepodneva pa sam se setio prastarog džokera za ubijanje polovine dana a to je šetnja s kerovima.
presrećni oni, zadovoljan i ja što sam nekog drugog usrećio, i eto.
opća sreća što bi rekla zapadna braća.
jedan je dobar i neće da mrdne pa je slobodan, druga bi pojela bure trulog kupusa da slučajno na njega naiđe pa je uvek na kanapu.
ovo su dvoje većih, 
a drugi par dvoje sitnijih se prošetao u prethodnom poluvremenu.


nakon nadam se ove poslednje podnevne kišice za danas, mogu da počnem da u glavi vrtim mape i otvaram sebi razne mogućnosti.
sunčano popodne = bajk,
promenljivo = bajk + treking/trčanje,
nastavak nestabilnog vremena = samo planinarenje/trčanje.

33:31
ovo je čudan odnos snaga a evo o čemu se radi:
nakon što sam stavio albumčić od nekoliko slika sa jučerašnje hajd da kažem Trke, i nakon par prvih lajkova, neko mi je prokomentarisao jednu od slika.
onda je to počelo da iskače ljudima paralelno sa objavom.
1) tvoji prijatelji x, y, z, i još petoro se sviđa status od Saše.
2) tvoji prijatelji a, b, c, i još troje komentarišu foto od Saše.

i sad zavisno šta je nekom prvo iskočilo kao sugestija, ljudi su na to kliktali.
tako sam evo kad sam uzeo ovo da pišem imao 33 lajka na status tj sve slike i priču koja ide uz njih, naspram 31 lajka na samo jednu od slika.
nemam pojma da li je potonjih 31 videlo ostale slike, ili su lajkovali samo ovu koja je btw najgluplja od svih, ali je imala nesreću da dobije komentar i klizećim startom uleti u preporuke.
baš svašta.

odmarati ili trenirati, pitanje je sad, državno je za 6 dana. 
gulp.
između ostalog, zanimljiva podudarnost je da sam jutros pročitao kako se na današnji dan 1975. prva žena popela na Everest, a sada pak čitam kako je zbog korone zatvorena granica između Kine i Nepala u kojem je veliko žarište, pa svako ko se iz Nepala popne mora tuda i da se vrati, nema mogućnost da se spusti u Kinu
... što i nije neki problem jer većini verovatno odgovara kontra smer, da nakon težeg uspona imaju lakši spust pa makar fasovali koronu :-) 
ionako većina kad tad kaže, samo da se ja popnem na Everest pa posle mogu i da umrem, pa eto im dva u jedan.

Nema komentara:

Objavi komentar