15 svibnja 2021

korona trka


mora siroma' čovek da se časti kada osvoji srebrnu medalju, pa onda svrati u Lidl da vidi šta ima na akciji kad tamo pivo za samo dva i po eura.
neko normalan bi se častio barem nečim od 25 a ne od 2.5 ali eto, šta ću kad sam skroman.
barem ima triput više promila nego eura, valja ovome oprezno pristupiti, a po punom plehu pečenja u pozadini se vidi da sam odgovorno konzumirao.

obično sam navikao da ujutru opišem šta sam to juče radio ali jutros je valjano ustati pre 6, krenuti odmah iza 7 da se ne bi zakasnilo na trku samo 120km udaljenu, i onda zbog gužve svejedno opet stići u zadnji čas.
zbog toga naravno jutros nisam ništa pisao ali ništa nije ni bilo za zapisati, najobičniji tandara landara dan sa nešto malo rikaverija na mtb-u i prekrštenim prstima iza leđa "pomoz bog da ovo bude dovoljno za odmor".

i tako stigli mi čitavih pola sata pre starta, kuku. dok je Lola otišla da nam uzme brojeve ja sam se presvukao i kao pokušao da se zagrejem, da ne poveruješ da sam uspeo čak i da uradim 5-6 ubrzanja po 50-ak metara. start ko start, izletelo krdo entuzijasta ispred, srećom sam krenuo iz prvog reda pa se nisam zaglavio negde u dubini.

nakon prvog kilometra sam bio 11-ti, nakon kilometar i po sedmi, pokušao da odredim koliko ispred ima seniora a koliko veterana, pa sam nakon prvog kruga skrenuo u cilj kao drugi veteran iak sam imao nameru i snage da trčim oba kruga. nisam hteo nekog seniora da zeznem jer je delovalo da bih u toj kat. bio treći, pa da ne bude "šta se ovaj ovde utrpao".

na kraju su mi ovi pored staze rekli da sam trebao da nastavim jer su u drugom krugu toliko popustili da bih verovatno sveukupno pobedio, ali bilo mi je sve skroz svejedno, nisam ovo doživeo baš kao Trku. nakon ulaska u cilj sam otrčao do auta, popio malo vode i polio se po glavi, i otišao u drugi krug da dopunim do dužine planiranog treniranja za danas. bilo je zabavno videti kako izgleda trka nakon što sam izdangubio desetak minuta i uključio se "negde pozadi" hihihi, nou koment. 

prvi krug kroz travuljagu i grbavu zemljurinu sa nešto malo gore-dole sam otrčao po 4'34''/km a drugi po 5'34''/km iako naravno nisam gađao da trčim tačno minut sporije, eto tolika je razlika između Tempa i onog što zovem Tempić ili dužina-pejs. 


ako mi je nešto bilo zabavno, to je razlika u tenu, ja kao da sam došao iz Kolumbije naspram ovih belih kao sir, nemam pojma zašto se povremeno ne skinu u gaće jer na trčanju je puno toplije nego na bicikli a ja sam upravo na bicikli pocrneo. na fejsu imate foto reportažu o pulinu koji me je pratio duž pola staze :-) 

Nema komentara:

Objavi komentar