28 svibnja 2021

Vasko i Saško

edit tj objašnjenje zašto sam juče okačio vasca rossija:
fascinantno mi je to kako se ženski mozak tako brzo srozao na razinu muškog, biće da u mobilnim telefonima dežuraju neki virusi opasniji od gripa. do pre deceniju je bilo nezamislivo da žena iz auta zvižduće za biciklistima, to je bilo rezervisano za kamiondžije i suprotan smer požude. i sada se dogodilo da se neki žgoljavi narkomančić skinuo topless na eurosongu, i izgleda da je to bilo dovoljno da ženska polovina evrope poludi. i još misle kako se rock u italiji pojavio pre sedam dana. eto zato sam okačio ovog baju, imamo tu i sg i strat, razuzdanu prateću pevačicu, traku na čelu kao kad trčim maraton, vickast text pazi mala da te previše ne razgaze uvek će na ceni biti one što su manje prešle, i eto je 2021. žene svih uzrasta su preuzele tviter i u dokonosti pišu kako se piletina lepi za prste, zaboravivši da stvari puno češće idu kontra njihovih fantazija - onaj kanarinac vas sigurno neće pogledati, a dok vi za njim balavite, ovom deki će da se lepe prsti za vaše ćerke. šlag na torti je da se ustalila nekakva odbrambena agresija koja na svakog partibrejkera osipa paljbu DA NISI MOŽDA LJUBOMORAN, joj draga, ljubomoran sam možda na vasca rossija, na vašeg drogiranog kanarinca sigurno ne.


što se treninga tiče još jedan lep dan mi je polupropao iz DVA razloga, jedan je opet ona alergija zbog koje mi iz mozga ispadaju braonkasti klikeri, DRUGI je što mi je bidon ostao na stepeništu pa sam vozio bez vode i dvaput umalo umro od kašlja kada sam udahnuo one mace od topola, TREĆI je što put koji sam ucrtao uopšte nije bio put već šumska traktorska cesta koju su nasipali šutom i polomljenim crepovima, da sam imao kvad možda bih ga i proterao ali biciklom uz 20% uspon malo teže. ajd što sam hodao kilometar da vidim šta ima iza sledeće krivine, nego što sam morao istim putem i da se vraćam. šteta što i u prirodi ne izgleda ovako glatko kao šareni ćilim.



Nema komentara:

Objavi komentar