21 svibnja 2021

daj mi da vičem

sad kad lagano kreće otključavanje možda počnu i koncerti pa se (u naslovu) nadam da će i Emina Arapović doći na neki moto skup :-)
mislim ako ništa drugo.

u nekakvoj suludoj nadoknadi sam otišao na trčanje "dan posle" mada mi nije bilo neophodno, ali šta ćeš, mora guzica vidjeti puta.
12km po kiši, onako u nekim 3/4 šalvarama i nepromočljivom prsluku.
tako odenutom kao padobran mi je i 5'16''/km delovao Tempo, ko zna šta to znači.

nadam se da ću na Državnom otrčati ispod 5'/km, obzirom da je staza od jednog sela do drugog moliću se bogovima za vetar u leđa.
najavljeno je +26° pa će biti zabavno u drugom delu, koliko sam shvatio na pola staze će biti i mali kupser/hupser/brdašce da na tom suncu svima dodatno porumene uši.

kao da se dani ponavljaju, kad sam se vratio sa trčanja počeo je još veći pljusak, pa još veći, i onda sam seo na biciklu i otišao izvan grada, pa odatle peške uzbrdo da nahranim jednog kerića kojeg održavamo tako u životu evo već dva meseca.


(imam i jedan radio na prodaju, uz njega ide ova antena gratis)

Nema komentara:

Objavi komentar