24 kolovoza 2022

srida sride

nije baš srida (sredina) nego je popodne, ali je zato srida (sreda), pa kad bi me pitali da li je baš srida, rekao bih i je i nije.
jutros mi se nije trčalo i sad mogu opet da razmišljam o onim starim temama koje su me davno mučile*
naime juče sam nakon onih jutarnjih 8km prešao još 17, s tim da sam od toga nešto malo uzpešačio gde je bilo baš strmo, da se ne preznojim jer je vlaga bila enormna pa je čak i peške bio osećaj prokuvavanja.
tako ispade da sam pretrčao 8+16 što mi je bezmalo season's longest, ako ne računam beogradski maraton koji sam ionako istrčao slučajno.
idemo sad to zavesti u excel pa se vratiti sa podacima...

a
(ovo sam proveravao da li radi caps lock pa slučajno stisnuo jedno nedužno "a")
a inače ne radi caps lock.
a ne udara mi se po tastaturi.
ne znam da li da probam da je otvorim i očistim, nisam siguran da wede to rešava.

elem izgleda da mi avgust može biti naj mesec po kilometraži, jer mu konkurira jedino januar sa svojih (za januar bednih) 235, a evo u avgustu sam već stigao do 216.
i obzirom da sam se jutros samo malo provozao po gradu pre posla, popodne mora pasti još neko trčkaranje, i već ćemo i ovu malu razliku prepoloviti.
eto koliko znači nekoliko dana kiše!
i dobro ona svakojutarnja kratka trčanja.

nekad se govorilo zrno po zrno - pogača, kamen po kamen - palača,
što sam ja prepravio u - zrno po zrno - zrnevlje,  kamen po kamen - kamenjar.
dinar po dinar - sitnina.
spor sam i pomalo debel, taman onako po ukusu mamica i taštica, a to nije maratonska građa.
baš bih mogao u neku školu trčanja, da se družim sa braćom po trbuhu.

negde neki bager nešto opasno zaronjava, ili je bio mali zemljotrijes, evo u 14:12, čitajte vesti večeras.
a jučerašnja jutarnja aktivnost mi je nacrtala nešto zbog čega će mi blokirati stranicu!
samo da znate, ovo je preko kilometar dugačko :-D


a patike kao moje su se rasprodale, nekoliko dana nakon što sam uzeo jedan od preostala dva poslednja para broj 45, i razmišljao da li da naručim i ovaj poslednji, neko me je ipak preduhitrio. možda je ovako i bolje.


* to ću ipak sutra jer vidim da sam sada ladno zaboravio

Nema komentara:

Objavi komentar