04 kolovoza 2022

murakamijevo dete

ho ho hooo
55'28'' sam trčao juče ali sam imao 10.3km, a
55'21'' sam trčao danas ali sam imao 9.6km, ho ho hohić hohić
ali sam krenuo i vratio se sa/na istog/isto mesta/mesto tojest istu nadmorsku
pa nisam imao antihendikep, kao se uopšte to zove, ono obrnuto od hendikepa
nijedna reč mi ne pada na pamet a mora da postoji
doduše danas sam imao dosta off rouda
tako sam stigao do 38km u 4 dana, što znači da sam ozbiljno krenuo
kao u vojsci, strogi ritam bend

sviđa mi se avgust jer je krenuo od ponedeljka, i onda nikad ne moram da se pitam koji je datum
neki sitni nagoveštaj ocedea me čačka da sutra pretrčim možda 12km pa da izvučem na 50km za pet radnih dana, no mislim da neću stići
danas sam recimo imao vremena ali mi to nije palo na pamet za vreme trčanja nego tek sad kad sam video brojke
a i što bi mi palo na pamet, kad sam već uhodao taj balans da sam zadovoljan sa 10km i da mi više ne treba, a zadovoljim se i sa 8 ako su bili zanimljivi ili sa dosta off ili sa dosta up
sreća je u malim stvarima
a zadovoljstvo u velikim, he he

Nema komentara:

Objavi komentar