18 kolovoza 2022

šporet i opanci

naslov baš odgovara jutrošnjem trčanju jer sam se već ujutru vratio po žarećem suncu i na +26.
kažu biće +37 danas, ako mi propadne neka dobra vožnja makar ću otići na neki rikaverić rajdić.

kao i juče.
imao sam plan da u nekom selu vežem biciklu i pomalo i potrčim no samo sam ubacio jedan hajk i vratio se kući.
usput pronašao neko kučence pa ga preneo bliže gradu da ne bude na putu, a imamo taj parkić na ulasku u grad od bosanske strane koji nije skroz do ulice a ima i česmu i kad god ga sledećih dana nađemo dovoljno je da imamo samo hranu, voda je već tu.

jutros nisam baš ni morao da trčim ali sam pošto poto hteo da nadoknadim onaj višak (?) metara i uspeo sam, s tim da mi je pomalo čudan osećaj.
A EVO I ZAŠTO (RADI CAPS LOCK!)

naime kao što je poznato iz prethodnih epizoda, imao sam dva trčanja sa 300m viška preko okruglo kilometara, i nisam znao šta da radim sa tih "koma šest".
čak sam i juče na onom brdu imao 160m viška.
i tako sam jutros pretrčao 9.37km i upisao deset u excela.
e sad, da sam tri puta pretrčao 200m manje od 10 i tri puta upisao 10, to bi mi bilo okej.
jer sam imao zalihu tj višak.
a ovo me već pola dana nervira jer kao matematičar znam da 9.37 može da se zaokruži na 9 i samo na 9, nikako na 10, i osećaj mi je kao da sam nešto ukrao.
a nisam majke mi.

valjda ću što pre to zaboraviti, da bih ipak mirno zaspao večeras.
brzina inače nikakva, dobro je da sam posle onog lomatanja juče uopšte mogao da trčim.
eto.

Nema komentara:

Objavi komentar