11 kolovoza 2022

jedan i frtalj


još uvek sam u šoku nakon što sam se pre nekoliko dana podsetio da sam poslednji maraton trčao u nb evoz patikama.
mislim, nije ispod časti, ali totalno entry level za alisu u zemlji čuda, kako i zašto nisam imao neke bolje, fensije, skuplje, SKUPLJE?! (RADI CAPS LOCK!)

e u njima sam i jutros pretrčao 10.56km što mu dođe tu negde blizu frtalja, a onaj jedan iz naslova, taj sam dodao juče, kao da sam znao da će da bude tesno prema petku.
naime popodne sam krenuo na rikaveri vožnju i kad sam sišao u školsko dvorište jedne škole (pa nije školsko dvorište jedne bolnice sigurno, ili fabrike municije) da se napijem vode, i da pogledam vodostaj rečice koja tu prolazi, učinilo mi se da čujem nešto SUMNJIVO (I DALJE RADI CAPS LOCK!!)

i rekoh, SAD ĆU JA MALO DA TRČIM (NEMOGUĆE, TREĆI PUT RADI CAPS LOCK)
i optrčim oko školice da vidim ima li neko kuče mače ptiče, nema ništa, odem oko druge zgrade gde je vrtić, ni tamo, a opet se nešto čuje, tu negde vidim da sam pretrčao 300m i pomislim još dva kruga i eto hiljadarke!
i dobro ispalo mi je 900m pa sam napravio neku zakovrtnu udicu osmicu šesticu i stigao do bicikle i imao sam 980m i onda sam ustrčao na uzani koziji mostić i otrčao do kraja njega i pisalo je 990m tojest 0.99 i samo sam sačekao par sekundi i pojavilo se 1.00 STOP STOP STOPPPPP namakao sam na kilometra celog, ura

jedan manje za danas, rekoh
i sad koliko vidim ostalo mi je još 12.5km za sutra, da bih u ove prve dve nedelje stigao do 100, naime danas sam pretrčao 10.56 ali sam upisao 11 jer u excelu ne zamlaćujem decimalama pa pored tih 100-88 koliko piše, moram da nadoknadim i tih 440m manjka.
doduše možda i danas popodne nešto otkaskam, odnekle strčim, ili sutra, bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar