05 kolovoza 2022

učenik je prevazišao učitelja

nešto sam kao fantazirao da petak zaključim sa peticom a ispala je i šestica, mislim kao ocena iz fizičkog :-)
naime juče sam na bicikli spazio neka dva mršava kerića i rekoh ajmo jutros da odemo da ih nahranimo.
i ostavim biciklu ispred lidla pa odatle peške.

otrčao 2.5km i nešto mi pulsevi bili čudno visoki.
prebacim na satu na sledeći ekran gde su podaci o dinamici trčanja, sve stoje crtice --,-- pa --,-- i tu shvatim da mi puls traka nije spojena sa satom.
dal se baterija ispraznila ili šta, stopiram, sačuvam, pokušam opet, ništa.
spakujem traku da mi ne stoji na grudima džabe i nastavim DRUGO TRČANJE U ISTOM DANU (RADI CAPS LOCK).
nakon tih dva i po pretrčim preko brda još 11 i po i izađe na 14.
a ja hteo 12, da zaokružim avgust na 50.
sad imam 52.
neloše.

stigle su mi i patike, pozvali me iz prodavnice, evo dokaza.


broj mi je taman, što je bogami vrlo dobra vest jer ja sam naručio sa dostavom u prodavnicu i morao bih da ih kupim tj platim čak i da mi nisu odgovarale.
posebno zato jer nas poznaju i dolaze kod nas u radnju i dve cure koje tu rade, tako da smo svi svima međusobne mušterije :-)


zanimljivo je da se model zove 275 a da su moje teške 286g a to je zato jer oni uzimaju veličinu br. 42 kada dilerima časopisima i katalozima šalju podatke pa tako ja nikada nisam osetio tu nepodnošljivu lakoću ultra lou vejt ranin šuza, nego sam uvek nosio neke cokule duplo teže ako ne i troduplo.

Nema komentara:

Objavi komentar