12 kolovoza 2022

zakasnelo javljanje

- orao zove goluba, orao zove goluba, golube javi se!
- nisam lud! mrš!
danas smo imali jednu mtb istraživačku turu sa pogledom na more pa sa pogledom na planine pa opet sa pogledom na more.
to rekoh jer sam se setio da sam pre nekoliko dana, tražeći neku prečicu iz Osečine za Miličinicu a sve preko Gornjeg Crniljeva, nabasao na mtb putokaze koje je neko udruženje postavilo (PRETPOSTAVLJAM I KOJE).
ovo sam slučajno stisnuo kapslok koji radi ovih dana, nije nikakva uzbuna.
i tu na tom makadamu koji ide po vrhu brežuljaka, na koji se od Plavanja dolazi kroz mesta Sirdija i Tuđin, nalazi se putokaz na kojem piše "Sirdija <<<--- , voziti polako, vidi se more".
jer se sa dvestotinak metara veće nadmorske na momente ukaže kotlina i preko nje venac planina, kontam kada je neka niska magla dole uz reku da sve zaista i izgleda kao more, no ne verujem da ću na tu stranu ikada ići u decembru, poznatom u ovim krajevima i kao mesec magle.
nakon obilnog, kako se kaže ono što nije branč, brekfast end lanč, nego ručak i večera dva u jedan, ručera?
e nakon obilnog TOGA (nisam zbog 4 slova dirao caps lock nego sam samo mallim prstom držao shift) sam nakon kraće šetnje odlučio da uradim desetak stotki, pa sam skroz improvizovano nakon što sam spazio neki pesak odlučio da to uradim bos.
dakle kako si prošao, prošao sam kao bos po pesku.
ispalo je da je pravac više od 100 pa sam otrčao pet i po puta po ~200m, a do toga sam došao preciznim obračunom.
prebrojao sam dvokorake, 80, i pomnožio sa dužinom koraka.
kako sam odredio dužinu koraka.
pa lepo, dok sam trčao Lola je stajala na sredini pravca, i povukla linije na mestu gde sam ostavio trag.
njen pedalj je 20cm a moj 23cm, i tako smo premerili razmak između pet tragova (4 koraka) i došli do cifre od oko 130cm prema vetru (jakom) odnosno 137.5cm niz vetar.
kako bilo, upisaću u excel 1km trčanja.
a kojim patikama da dodam kilometar?

Nema komentara:

Objavi komentar