27 kolovoza 2022

Kelenken

današnji wiki email počinje tekstom o ptici Keleken koja je živela pre 15 miliona godina, bila visoka tri metra a glava joj je po veličini bila kao konjska. 
imala je neka ukrasna krila i lovila tako što je trčala za plenom, kao u onim naučnofantastičnim filmovima.
svidža mi se što nisam živeo u to vreme, ideja da mi se približava ptica konjske glave teža od 100kg brzinom od stotinak na sat, nije to kao kada ti nailazi voz klimavom prugom gde je ograničenje 29 km/h.
izgleda da mi neka visoka sila pokušava šapnuti da je došao dan da opet malo potrčim.
da sam se odlučio za treking ligu u Čortanovcima, sada bih već bio u autu tu negde 20-ak km od kuće na uključenju na autoput, ali očigledno nisam.
a ne znam ni zašto nisam.
kao da bih kod kuće smislio nešto mnogo zanimljivije?
a možda i budem, ko zna, dan je tek počeo.
juče sam svašta poslovao pa posle toga otišao na hajk tu po okolnim bregama tako da može da se smatra danom odmora.
pred kraj sam strčao jedan km kroz šumu jer je počinjala kiša pa sam tako neplanirano stigao do cijelih 227km u avgustu i januarski MB (month's best) od 235km je sve bliži silasku s trona.
za sutra imam dogovorenu neku akciju ali za to ne moram da budem naročito odmoran tako da su mi danas odrešene ruke. 
bajk, bajk 'n' hajk, hajk 'n' đog, bajk 'n' ran, ran bejbi ran, bu kaj bu.

ps
ima li iko ideju iz kojeg je razloga guglovo vozilo sa kamerom na krovu kružilo kroz nuklearku Zaporožje i prošlo svakim asfaltiranim metrom?


Nema komentara:

Objavi komentar