20 kolovoza 2022

potop stiže, Dunjo moja

imam par tih hintova u vezi naslova.
prvo, ne misli se jesen dolazi, nego jesen evo dođe, 
u tom smislu glasi i naslov jesen stiže dunjo moja.
drugo, nije pitanje kuda idu divlje svinje?,
nego je rečima opisan gpx track.
- kuda idemo? 
- kuda idu divlje svinje.
što naravno sve znaju intelektualno osviješteni, 
ali za slučaj da neko nije razmišljao, da ga prosvijetlim.

trenutno grmi kao ludo, a sto metara dalje radnici na građevini,
stoje pored onih armatura koje sve izgledaju kao gromobrani.
moglo bi mi kojeg nabačit ovde na terasu, da ga pitam nešto oko betoniranja.
psi su se posakrivali po garažama i šupama, barem neće lajati.
mada ovo grmi jače nego što bi oni lajali tako da komšiluk i nije na nekom dobitku.

nego nisam pisao o bicikli ništa.
obuzelo me trčanje i ove silne dužine, te 9km te 7km, da te bog sačuva.
prvo sam u četvrtak hteo negde visoko da se popnem jer je gore hladnije.
dobro dok gore dođeš preznojiš se i otkuvaš se i prepečeš se ali ajd.
i kao ajmo da skoknemo do lidla i ostanemo sat vremena i opadne mi volja i odem samo do pola brda ako i toliko, još jedan rikaverić rajdić.

slično i juče (petak), s jedne strane mi se čini da je nebo stabilno, s druge strane javljaju o oborenom drveću diljem evrope, na satelitu (radar) vidim da je stiglo do banje luke što bi rekla tončica šeljuska, pa ti budi pametan.
delovalo mi da bih crko od vrućine u bici opremi pa sam opet otišao u šorcu za trčanje onom iz lidla od 6€, i u pamučnoj majici utrka grada čakovca 1.6.2011.

opet u šumi čuo kuče ali 50km daleko od onog pre neki dan, stavio ga u majicu, pa nas uhvatila kiša pa sam stigao kao da sam se valjao po blatu jer sam se i otpozadi isprskao kroz grad i bare.
ali eto, BAREM JE BILO KIŠE KAO PO NAJAVI (RADI CAPS LOCK!!!!)
narednih dosta dana bogme neće biti prijatno na bicikli tako da mi trčkaranje ne gine.
e sad zašto sam trčao svakog jutra prethodnih 10 radnih dana i vozikao se nakon užine umesto da popodne odem na neku "prâvu" vožnju, evo ne znam.
valjda sam mislio (!) da ću i popodne imati volje, ali mućak.
doduše bilo mi je lepo i na tim jutarnjim trčanjima, ne mogu reći.
biće još dana za biciklu.

sudeći po memorizima koje mi fejs nudi,
izgleda da je ovaj datum nešto posebno ljut na mene
2yrs ago



Nema komentara:

Objavi komentar