10 kolovoza 2022

jubilej (you be lay)

you bill A
jubilarni deseti dan avgusta, idem na vikipediju da tražim podatke o Avgustusu
znači gaj julije cezar je živeo od -100. do -44. godine, 
a augustus po kome je avgustu dato ime je živeo od -63. do +14. godine kalendara
a piše da je augustusu pravo tj puno ime gaj julije cezar oktavijan po hrvatskoj vikipediji odnosno po engleskoj gaius octavius
već mi je utrnuo mozak, mogli su se zvati mirko i slavko i sve bi bilo lakše popamtiti

jutros na malo netipično trčanje u novim giljama iliti tenama
desetak kilometara pa u lidl pa na posao i to je bio prvi deo dana, evo me na pauzi za marendu


za desetak minuta će dobiti svoju kolonu u excelu, a da stvar bude zanimljiva trenutno u srbiji postoje dva para novih, jedne su u mom stepeništu a druge u jednoj beogradskoj prodavnici, one iz druge prodavnice sam kupio prošle nedelje
i oba para su broj 45
što znači da mi je danas čak padalo na pamet da naručim i taj drugi par, ako se pokažu dobre, a možda sačekam još neko dodatno sniženje hooo hooo hoooooo

utisak prvi je da su onako malo tvrde, kao prave patike za trail, ali ne kao što salomon napravi cokule za šutiranje kamenja nego prosto tvrđe od road patika, kruće, jer ne treba ti u šumi i po livadama nikakva amortizacija
pretežno sam trčao po asfaltu sa samo možda kilometar i malko makadama pa otud takav dojam
odozdo se doslovno lepe za sve podloge, neka je zahebana smeša/guma u pitanju, svaka ćas


Nema komentara:

Objavi komentar