16 kolovoza 2022

šampite i opanci

opet 11.3 km jutros, da ne poveruješ.
sad ne znam da li naredna dva dana da trčim po broj,7 km ili da otrčim nešto,4km tipa 10.4 pa upišem 11, i prebijem ove viškove.
hmm, hmmmić.
i dalje forsiram one NB evoz patike 
(otvaram excel...) 

ŠOK!
nisam upisao ni subotu ni nedelju, u ž a ssss !!!!!!
ŠOKČINA.
GLE RADI CAPS LOCK, i to bez čekića, 
samo tako na običan dodir, 
auuuuu, ovde ima i duhova!?
sad moram da čitam blogove od subote i nedelje da vidim gde sam išao i šta sam radio.

elem NB su stigle do 350km i prosto da se začudiš kako je nešto što si "juče" kupio već skrkalo trećinu života, ali zašto bi samo naš život leteo brzo, nek leti i njihov, nek i patikama crkne krava :-D

pošto sam u subotu potrčkavao i imao dan viška (trčanja) tako sam sad nakon 12 radnih dana stigao do 130km umesto do planiranih 120 što i nije neka brojka ali je opet bolje nego ništa. 
ako se setim da sam u junu i julu imao 138 + 117km, onda je ovih 130 u pola avgusta zaista dostignuće:
naime pre dva sata smo ušli u drugu polovinu avgusta, 
16-og u podne nam je ostalo još tačno 15.5 dana 
koliko je upravo i prošlo, 
jer bi šesnaesti u podne trebao da se zove petnaesti i po(l).
još malo kraj posla pa na vožnjaus.

Nema komentara:

Objavi komentar