15 kolovoza 2022

šnenokle i opanci

poluuspešno sam se vratio trčanju, jer mi nešto baš i nije išlo, iako sam očekivao turbo odmorne noge i blać srać sve što uz to ide.
plus kad god biciklu ostavim u Lidlu uvek mi garmin nešto zašteka pa posle 100m imam prosek 7'30''/km pa se to polagano pegla i sve do petog kilometra ne doživeh da se spusti ispod 6'02''.
doduše sve je blago uzvodno, negde malo manje blago.
i onda je došlo brdo pa smo zajedno gurali Lolinu poniku tih pola kilometra, a odozgo sam već malo lakše strčao.

tako sam krenuo junački sa 11.3 kilometra upisana, plus peške uz glavni uspon plus peške kilometar kroz Lidl :-)
pa kući na lubenicu.
pa na posao.
pa smo šišali travu.
Lola onom aku kosačicom a ja usisivačem skupljao sve što odleti po betonu, tj onom duvalicom koja ima i funkciju mlevenja i usisavanja lišća.
pa smo tako udruženim snagama relativno brzo sve završili, nekad potraje i preko dva sata.

i tu sam već shvatio da će mi i rikaveryć rajdyć biti dovoljan umesto nekih bogzna ekspedicija, pa sam izveo nekakav pola izlet pola vožnju pola ništa dakle dve polovine plus pola od ništa dođemo opet do pune jedinice tojest keca.
sutra je novi dan, pa opet ujutru na futingyć ako bog da zdravlja i sreće junačke.

Nema komentara:

Objavi komentar