02 kolovoza 2022

jedan raniji blog

ne moram uvek da čekam da vidim šta će biti pa tek onda da napišem, nešto može i unapred.
jutros smo pak odalamili 10km po hladovini i uglavnom kroz senke, s tim da sam umesto od lidla krenuo na trčanje od veterinara, a biciklu sam ostavio samo par ulica dalje nego juče.
i odatle sam gađao gde li je senovitije pa malo ovuda malo onuda, i kad sam izašao na glavni put trebalo mi je samo da obračunam koliko mi treba do kuće.

to je išlo otprilike ovako, izašao sam na glavni put i krenuo da se dodatno udaljavam a imao sam nekih 5.2km, i sad je trebalo znati koliko imam do bicikle.
tehnikom ofrljno švicarske preciznosti sam zaključio da sam negde na 3.7km od tog mosta gde sam je ostavio, što je dalo 8.9km, pa sam glavnim putem sleteo niz jedan hupser gde smo tek zakačili najdeblji 'lad, i okrenuo nakon nekih 550m, da bi se ispostavilo da sam se malčice preračunao pa sam pred sâm kraj dodao polukrug oko jednog kvartića tek koliko da ne završim na 9.8 nego na 9.98, heh.

nakon posla će da legne užinica i još jedna nadam se fina vožnjica, pa sutra jovo nanovo.
jadan jovo, sve je morao nanovo.
evo kako je izgledao taj najzabačeniji deo puta.



Nema komentara:

Objavi komentar