12 kolovoza 2022

stotka i đonovi

stanje nogu
ujutru pretrčao naručenih 12.6km i nadopunio ovaj mesec na 100km, hura!
nisam planirao brzo trčanje ali sam na pola skontao da ću da uletim u škripac vremena pred posao pa je ispao neki progresivni tempo, neloše veoma!

stanje patika
nb evoz - prešle 326km, još uvek izgledaju kao nove. u njima uglavnom trčim, a sad dalje po spisku
salming en route - 541km još uvek izgledaju kao nove do skoro nove
mizuno shadow - 909km ali su podosta razvaljene, nosio sam ih i na silne hajkove i bogme žive neki svoj drugi život, sa malo lepka sa strane
brooks ravenna - 1137km i puno su življe nego mizunice, mislim da će poslužiti za neke prašnjave ili kišne izlaske
asics noosa ff - 1047km, trčao sam u njima po kiši pre desetak dana, još jedne od tih dotrajalih, nekako su se stvrdle i kao da trčim u klompama
brooks asteria - 220km, mislio sam da će mi služiti za trke a sad zašto nisam Beogradski trčao u njima, da me ubiješ nemam pojma, skroz su nove
asics ds trainer - 36km, skroz nove novcate, sa onim tačkicama od gume kao što je imao i prethodni model/đon, retko trčim brže treninge pa će više skupljati prašinu nego što će se naputovati
asics hyper tri - 499km + 342km jer imam dva para, prelagane ali brzotrošljive, u njima sam trčao sve polumaratone po hrvatskoj nekoliko godina ali su onaj tip patika koje se bacaju posle 600km
tu su još i
asics ds racer 44.5 - 834km i mogu poslužiti doslovno za još 5-6 off road trčanja jer su maltene ostale bez đona, i isti takav model pola broja manji
asics ds racer 44 - 336km jer sam uglavnom teži nego lakši pa mi se raširi stopalo, ako se ikada vratim ispod 66kg možda mi budu taman
i tu su još one za trail,
inov parkclaw - 10km, malo tvrđe i krutog đona, i
asics fujilite 2 - 109km, patike sa đonom za trail koje savršeno leže i na asfaltu, dobitna kombinacija za trčanja kroz grad pa u šumu pa na kamenjar pa nazad cestom, a uglavnom većina trail trčanja tako izgleda
imam još 4-5 pari koje ne nosim na trčanja iako su za to kupljene, jer moraš nešto nositi i po gradu i na posao i na pijacu pa eto

Nema komentara:

Objavi komentar