03 kolovoza 2022

u sridu

u sridu sam se takođe lepo proveo
ništa epski, ali nema veze
popodnevna vožnja do akumulacije, pa odatle neki krug kroz šumu više hajk nego bajk, pa se spustio nazad na branu/nasip, s tim da spust nisam snimao jer me nerviraju one prave linije kada deo ne snimiš pa nastaviš iz udaljene točke
nego sam nastavio tačno gde sam stao, a tih par km mogu obračunati i na prste

a jutarnje trčanje, pa fino mogu reći
napravio sam jednu CAKU (RADI CAPS LOCK!)
ima jedna jako strma ulica na rubu grada, koju renoviraju
ako to može da se kaže za ulicu
i rekoh, ajd da se popnemo lagano peške taj strmi kilometar, ja gurao biciklu pony koju će Lola kasnije da gony
i odozgo s vrha krenem na trčanje, i tako napravim dobar prosek jer sam imao samo blage uzbrdice do pola a odatle puno više spusta
izašlo na 10+ km, neloše
moram sutra to odmah da poravnam, da završim negde oko koma šest koma sedam, da "prebijem" današnji višak

Nema komentara:

Objavi komentar