31 kolovoza 2022

glupi avgust

glup i avgust, bolje je reći.
- što si buraz tako glup?
- evo, nisam pametan...

kakav sam prorok bio kada sam započeo ovaj blog pa ga napustio na pola puta!
sledeće čega se sećam je da kompjuter neće da se upali, pa pokušavaj na sto načina, i na kraju neki restore neka čuda, skratio mi se život za 4 sata koliko mi je potrebno za maraton, nadam se.

najveća mi je frka bila za fajl 2022_trening u excelu, jer izgleda da nigde nisam imao back-up, ili barem nisam u toj panici uspeo da ga nađem.
nekako sam se iskobeljao iz svega i sada mahnito kopiram i bekapujem sve što mi dođe pod ruku, ovo mi se može računati kao veći stres od svakog treninga, a danas sam ionako odmarao.
no sutra ću biti sav iscrpljen i slomljen, od ovog užasa.
dakle treba nabaviti novi komp pod hitno, ili neki bolji laptop, dođe mu na isto valjda.

Nema komentara:

Objavi komentar