06 kolovoza 2022

bladi sabat

bila neka ploča longplejka i na njoj neko delo starih majstora koje se zvalo stabat mater i ja se oduvek pitao što bi neko stabao mater i ko bi mu uopšte mogao savetovat da je stabat mater dobra ideja
svašta
elem ovako je bilo
nešto poslovanja po kući i kao hajd da što ranije pobegnem iz vrućine u planine jer tamo nema zime
i odmah vidim da sam na pola koplja i da me bole noge
posle 25km pretežno uzbrdo sa jednim ozbiljnim usponom i ostatkom valovitim kao more za vreme tsunamija, svratim u jedinu prodavnicu na tih prvih 40km, da kupim kolu
saručim kolu od litar i po, dobro malo je ostalo na nekoj livadi gde sam priseo da je dokrajčim, i kao nastavim na 0.51% koplja, dakle malo bolje nego na pola

e onda je negde oko 40. kilometra krenula dilema
ta prečica kojom pola dana ostaneš iznad 1000 nadmorske je jako strma, sva je od sitnih gore-dole i levo-desno kao u nekom liliputanskom crtiću
tu odustanem od tih zamena za teretanu jer sam i po glavnom putu vozio "u drugoj" što znači da mi je ostao još samo jedan rezervni prenos do onog najsitnijeg, nije bio dan za mučenje i teranje do 100% mogućnosti

krenem malo na jednu pa na drugu stranu makadamom ali svi putevi su zdrobljeni u prašinu i pesak jer kiša nije padala sto godina a džipovi traktori i ko zna šta još (kvadovi) su svuda sve samleli i nigde nema zemlje, čvrste podloge
sve je kao stovarište peska
užas
i ništa, malo posedim na vrhu da opalim par slika po vukojebini i postavim pokoji story, i spustim se nazad


e sad
nije da je 40 + 41km = ništa, daleko bilo, ali u odnosu na očekivanja, skoro je pa ništa
e sad
da li je problem u tome što nisam izgurao šta sam hteo, ili što sam postavio prevelika očekivanja, to je možda i važnija tema za razmišljanje
eto
nakon toga juriš na dečiji rođendan biciklama na drugi kraj grada na +33, bar je malo zahladnelo :-)
pa odatle u 21h00 u centar grada na kulturni festival, mogli su i nešto kulturnije da dovedu od riblje čorbe no i to je bilo dovoljno zanimljivo onako kulturološko fenomenološki da gledaš kakva je publika i kako ta ljubav između bore čorbe i balkana nema kraja, sve je isto kao i pre 40 godina
zato su sutra neverne bebe na koncertu, valjda je i to bolje od slavice ćukteraš

Nema komentara:

Objavi komentar