30 kolovoza 2022

kakva zaprška na šlagu na torti na višnji

nekad se svašta dogodi neplanirano, spontano, nekad dobro nekad loše
ovaj put dobro
nije bilo posla i kao dobio sam slobodan dan
malo nešto po kući završavao sitno, pa rekoh ajd na trčanje
da sam išao na ono uobičajeno trčanje pre posla, otkilavio bih ga maksimalno jer sam bio nekako ukočen i krut
no za tih par sati bonusa, i pola užine dodatka, odjednom mi se učinilo da sam živnuo

hmm, zašto ne bih kao u stara dobra vremena otišao na neki Trening...
savršen Half je kada odem biciklom 5km od grada i onda trčim preko dva veća i par manjih kupsera do tog sela Pričević poznatom po kafanama i pečenju, no ja dođem do ispred sela i propustim pečenje, eventualno zastanem na benzinskoj da pijem vode
to mi je tačno na okretu, na 10.55km od mosta gde vežem bicikl pony (što ga Milijana gony)

no sada je pretila neka kiša pa sam ostavio poniku par km bliže gradu, i samim tim ostao bez vode na okretu
imao sam i opciju da skrenem na sporedni put na kojem postoji izvor no taj put je razrovan a nisam imao ideju da se lomatam nego da otrčim nešto najbliže moguće regularnom polumaratonu
po blago valovitom terenu doduše

nisam imao nikakvu ideju šta bi ispalo, nekako mi se podrazumevalo da bih završio to negde između 1h50 i 1h55, tačnije bio bih zadovoljan bilo kakvim tempom jer odavno nisam trčao ništa duže, dakle samo da otrčim ravnomerno i biću zadovoljan
no ispalo je i ne tako sporo, završio sam za 1h45 odnosno 4'58''/km, pa fino

nosio sam one asics ds trainer patike, relativno su nove i malo ravnije (prsti-peta)
više su namenjene za tip maratonca kakav sam nekad bio (64kg) nego sada (69kg) a u težini je i deo razlike u dužini koraka, nekada sam tempo trčao koracima od 126cm a sada...
21,130m treba podeliti sa 105 minuta i dobije se 201 metar po minutu, a garmin kaže da sam trčao 175 koraka/min dakle 201/175 = 115cm, opa, pa ni to nije tako loše
na brdskim trčkaranjima mi izađe prosek oko metra, pa sam valjda underpredvideo ovu cestovnu vrednost

9. oktobra je državno u maratonu, što znači još jedan obavezan (svež) lekarski i besplatnu startninu, pa kako odoleti takvom izazovu
to je još mesec i deset dana, ako nastavim sa sporadičnim treninzima možda i skinem kilo-dva?
može li bolje od onog ranjenog beogradskog 3h58?

Nema komentara:

Objavi komentar