17 travnja 2023

zašto se dan odmora tako zove?

bogami ja se odmaram samo kada sam umoran, dakle na Dan Umora.
pri čemu je to jezički raznosmisleno, negde "umor" kažu za ubistvo, doduše sa malo drukčijim naglaskom, pa umoren znači ubiven, a umoran i dalje znači umoran, nećete verovati.
"umorio sam se" bi značilo nešto poput samoubistva u tom slučaju, vidi vraga.

krenem ja tako na trčanje pa shvatim da sam umoran, ali srećom nisam umoren pa mogu barem malo hajkat. 
pa nastavim po kišici neplaniranoj jer sam na trčanje pošao zato što se razvedrilo.
pa stane kišica a ja još uvek na usponu pa di ćeš trčat pa da se oznojiš pa da ti bude neugodno, a pošao si da ti bude ugodno.
a na trčanju.
a ugodno.
a uzbrdo.
pa po sparini.
dakle pošao si na nemoguć zadatak, i onda hajkaš uzbrdo i potrčkavaš nizbrdo i pitaš se šta je pošlo po krivu, jel se tako kaže?
eeee blogoje blogoje, što je mnogo mnogo je.

i tako sam u nekom času zaustavio taj start-stop sistem i diskardovao aktiviti, rekoh neš ti mene zavitlavati, stisnem resume dakle rizjumujem aktiviti u času kad sam zastao da napišem esemes pa stopiram kad sam nastavio trčat pa rizjumujem kad sam opet prešao u hajk i vidim prosek mi dvanes minuta po kilometru a ja pazio da snimam samo trčanje.

mislim da je ovo poslednji put da ću obećati kako "sutra idem na Dužinu" jer ako ne uspem ni sutra, prekosutra će biti prekasno i oti'će mast u propast.

Nema komentara:

Objavi komentar