15 travnja 2023

i šta ćemo sad?

vrata zaključati, 
prozore zatvoriti, 
spustiti zavjese, 
ostati doma i trčati na traci.

oče, grešio sam.
trebao sam na Dužinu ali nije mi se trčalo, a nije mi se naročito ni vozilo ali sam odvozao tri sata po ravnjikavim brežuljcima i eto, bolje i to nego ništa.
a sve to naravno jer je opet bio poslednji lep dan i šta drugo nego na biciklu.
jer celu sledeću nedelju najavljuju padavine.
pa ko velim šta ćeš po kiši nego trčati.

prvo sam mislio da ću danas na biciklu JER ću sutra na trčanje i čak imao raznih šema dokle biciklom pa kuda na turu i tako dalje, ali po svoj prilici ću i sutra na biciklu jer je najavljen još jedan poslednji lep dan, doduše samo do nekih 3 popodne, ali nedelja je pa bože moj, dan je duži jer počinje od jutra a ne od završetka posla.

pao mi je prosek aprila ispod 10km/day ali barem sam se odmorio, pa kad god mi dune da odem na tu Dužinu, biće mi lakše.
valjda.
patike i dalje nisam naručio jer ne radi onlajn naručivanje tokom uskršnjih praznika dakle sve do utorka, a ionako sam gledao na pogrešnom sajtu i čudio se kako nema tih modela koje sam gledao koliko juče, a i cene su bile drukčije.
tja.

Nema komentara:

Objavi komentar