04 travnja 2023

sneg je prekrio breg

ko? sneg. koga? brega. šta? prekrio. čime? sobom.

to sam počeo da pišem mini drame u slobodno vreme, naravoučenije je da mi treba oduzeti slobodno vreme pa će svet postati čistije mesto, mislim mentalno.

zašto sam jutros pretrčao samo 10 kilometara a treba mi Dužina, pa eto zato što je bila bljuzga a taj tojest takav tojest ovakav specifični trening mi baš i nije potreban.
još sutra sneg pa posle kažu malo prihvatljivije vreme, daj bože.

strateški sam zaustavio sat pola ulice pre ulaska u kuću da bi mi pisalo 9.99 eto da ne bude 10 okruglih. 
onda to tako deluje da mi fali tih deset metara i onda oni traže da ih pretrčim i to univerzum čuva negde u draftsima i vuče me da izađem da dopunim i kompletiram i tako to funkcioniše, dakle same će noge krenuti na trčanje.

evo sunca, ali avaj, moram na posao a već sam jednom lopatao pa sad moram još ovaj dodatak što je napadalo u međuvremenu.
moram zakazati i lekarski, bez toga nema maratona.
ma samo da je džabe startnina (ako trčiš državno), trčao bih ga i po trnju i na +40.

Nema komentara:

Objavi komentar