16 travnja 2023

opet je uskrs pao u nedelju

- mama mama vidi kako se lepo poklopilo, da je istovremeno i nedelja i uskrs!
- tako je sine svake godine, uskrs je uvek u nedelju.
- mama mama pa to je dokaz da ima boga, ako se baš svake godine poklope nedelja i uskrs, to je čudo!
zna malac, 
lažu ovi što tvrde da su nam generacije sve gluplje kako 21. vek odmiče.

kad prođe uskrs i vidim šta sam uspeo od treninga, dodaću drugi deo ovog bloga, a žao mi je da ga čuvam u draftsima ceo dan, kad sam ga već ovako lepo započeo.
pa da ga odmah pustim u vodu, kao patka pačiće.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

negde na pola vožnje sam skontao da su oblaci ka jugu i planinama a da je sve više neba ka severu pa sam odabrao takav polukrug kojim bih se vratio kroz "stabilniju" prognozu.
u isto vreme mi je Lola poslala poruku da je na telefonu promenjeno predviđanje kiše sa 16h na 20h i da ne moram da žurim.
svejedno sam došao planiranim putem i tempom kući, i da vidiš čuda odmah posle ručka i tuširanja je krenuo pljusak biblijskih milimola koji evo traje već par sati.

dok na teveu gledamo "na odloženo" prvo žensku pa mušku bici trku Amstel Gold, na svakih pet minuta teatralno ponavljam KAKO JE LEPO ŠTO KIŠA NIJE POČELA...
na šta ona odgovara "ajd ne seri Blogoje", i tako na repeat evo već više od sat vremena.

sedamdesetak i malko kilometara kasnije što se tiče aprilskog zbroja kilometara, mislim na biciklu, dogorelo je što bi starci rekli "do nokata" i sutra moram na dužinu, nema mi treće.
dogoreće.

Nema komentara:

Objavi komentar