26 travnja 2023

piši propalo

ako sam se s nečim zeznuo, onda je sa ovim internetom
kao je bila neka akcija kod provajdera mobilne telefonije da uzmeš sa popustom pretplatu na telefon i na mobilni internet, i ja nagovorim Lolu kojoj je taman bilo vreme da produži ugovor, da uzme taj paket, bolje rečeno paketić, i u njemu je bila ponuda da po pretplati za mobilni kad sve sabereš dobiješ gratis internet i mifi ruter.

no međutim kad ja tamo a ono truć, ovaj internet toliko prekida i toliko je na momente spor a po marfijevom zakonu je najsporiji kad mi najviše treba, i eto razloga za frustraciju.
imam deset minuta da napišem blog i proverim mejlove i od toga pola čekam da mi se učita blogger i još ponešto.

uglavnom nakon dva uzaludna pokušaja da TRENIRAM na bicikli sam trećeg dana (treća sreća) odvozao nešto full lagano izletnički i nadam se da ću sutra biti sposoban za VELIKA dela...

Nema komentara:

Objavi komentar