23 travnja 2023

i bi maraton

pa šta da vam kažem, dragi moji prozori na desktopu, 
a posebno tebi zaduženom za blogovanje


kako sam izgledao, nikako
kako sam se osećao, poprilično solidno
ukratko, a neki sledeći dan ću više detalja
plan je bio da završim, makar išlo i preko 4 sata
popio jedan dexomen (varijanta brufena) zbog vrućine i kobajagi bolova 

krenuo skroz lagano trčkarajući ceo prvi sat ako ne i više
tu je došao onaj njujorški most pa hteo ne hteo moraš malo da pritisneš
odatle pa sve negde do 33-eg km sam držao sličan osećaj s tim da su uz isti osećaj i istu brzinu pulsevi naravno nastavili da rastu, kao i spoljna temperatura, sunce je pržilo i na kraju sam čak i izgoreo po ramenima, pileći mozak je načisto zaboravio da postoji krema za sunčanje, pa makar bio i april a ne more u avgustu

sledećih nekoliko km sam blago smanjio ritam i shvatio da više snage ionako nemam
neke kao najave grčeva u listovima, ono oće grč neće grč
ipak sam jedinu dužinu ove godine napravio pre 5 dana, koliko dobro - toliko i loše, ali bome izgleda da je bilo puno više dobro nego loše

skoro celu trku sam držao prosek 5'08''/km s tim što je prvih par km nizbrdo pa je to stalno varalo, a ja nisam gledao pace nego avg pace od početka trke
naravno sve to platiš pred kraj na tri poslednja uspončića a kao što rekoh pomalo sam i usporio, zbog pretećih grčeva nisam mogao na prste pa sam čak i uzbrdice trčao celim stopalom što mi se evo prvi put u životu dogodilo

avg pace je pao na 5'10'' pa na 5'12'' i na kraju sam završio sa 5'13'' bez ikakve želje da finiširam ili bilo šta, samo sam dokaskao do cilja srećan da me ne uhvati grč u listu jer je titralo na sve strane, a poslednji km sam osećao i "bodac" ispod desnih rebara!!!

3h40' je barem 15 minuta bolje nego što sam se nadao, prošle godine sam (nakon onog nabadanja potkolenice u drvo) išao 3h58' tako da sam se opasno popravio (lol)
a nisam ni zadnji na državnom, heeej!
salming enroute su dobro poslužile iako imaju preko 600km, ali nisam imao bolje...

Nema komentara:

Objavi komentar