10 travnja 2023

gledam ja kišu, gleda kiša mene

click for more...

more:


prva slika nakon guglanja je neko more iz Perua pa eto, ovo je dakle prvo najprvije more na internetima.
a mene čeka more kilometara.
ja njega malo manje.
neka mi nelagoda.
more bi trebalo da bude odozdo, osim kad potoneš, a mene pritislo more odozgo.
pada li pada.
počelo noćas oko pola dva kada sam silazio da pustim mačku nazad u kuću.
pa sve više.
evo toči.

planirali da šišamo travu ali to ćemo sutra očigledno.
pre šišanja trave planirao na trčanje, ili posle, svejedno, jer nema posla do iza podne, ali obzirom da od trave nema ništa, mogu na trčanje odmah posle Lidla.
jer je ponedeljak jelte.
treba da stignu one male aku makazice za travu, dosta mi je žuljanja običnim makazama jer ne može kosilica baš svuda da zaiđe.
pa će čekati sutra.
mislim makazice.
a i trava.

došao mi i oglas od djak sport, tako se zove firma.
ima nekih saucony i brooks i mizuno patika pa razmišljam zašto bih trčao samo u njubalansicama od dva dinara, ako bi mi ipak bio kvalitetniji trening u nečem manje papučastom.
doduše koštaju triput više ali valjda su triput i lepše.
i udobnije.
čitam reviewse, ne trebaju mi patike za maraton i za lični, nego nešto da je udobno i da ga ne osećaš na nozi 4 sata, jer mi je najveća dnevna mora kad pola trke paničim da li će žulj ili neće ili da li će mi skroz utrnuti stopalo ili neće.

imam 86km do prekjuče, juče sam pauzirao nakon 4 trčanja u 2 dana, pa dakle danas moram barem 14km da dođem do stotke i proseka 10/dan, mada bih ja radije 24 nego 14.

Nema komentara:

Objavi komentar