17 prosinca 2023

biće danas lep i sunčan dan

vest je vest pa makar i ovakva.
popio sam samo redovnu dozu kafe ali na jedno dobro slovo udarim pet pogrešnih pa će mi se izlizati ovo desno dugme backspace jer više brišem nego što pišem, dobro je da sam i dovde stigao.
u najavi je nekoliko vedrih dana pa eto još jedne lepe vesti.
dovoljno je da mi ne trebaju rukavice odnosno trenerka sa predugačkim rukavima koje navučem na šake dok trčim ka vetru.

danas nam dolaze gosti što znači da sam onim čudom protiv kamenca očistio sve česme u kući, a bogme je radio i usisivač.
a i ja sa njim.
tajming je neloš jer će nakon kafe (opet kafa?!) i kolača (otkad nisam jeo kolače...) moći sasvim lepo da se otrči, užina pada u najlepšem trenutku.
obzirom da je nedelja i rano popodne, mogao bih napokon da otrčim i nešto malo duže od onih uobičajenih 9km koliko sam uspevao da pretruptam zadnjih dana.

nikakvu trku ne vidim u planu još skoro mesec dana tako da je situacija trenutno više nego opuštena.
neko bi rekao sad se pravi zimska baza, neko bi rekao sad se odmara, a ja sam spojio dva u jedan, niti pravim zimsku bazu niti se odmaram.
eto, ništa.
sedim i čekam goste.
i gledam u kolače.

Nema komentara:

Objavi komentar