03 prosinca 2023

četvrti - trećeg

četvrti je stupanj celzijusa na termometru, trećeg u decembru.
evo termometar kaže napolju 4.2 a u kući 24.2, dakle 20 razlike.
a juče je bilo 24 napolju!
doduše u kući samo 22 jer je toplana naravno ugasila grejanje, kome je u kući bilo hladno mogao je da izađe napolje :-)

nakon jutarnje šetnje s psima i užine, skupljam tj namotavam volju kao vunicu na klupko i spremam se da se otisnem u ledeni vetar.
biram odakle duva, pa ću na tu stranu uzbrdo da mi tada bude najtoplije, a strčaću nizbrdo sa vetrom u leđa pa će me najmanje hladiti kada mi napor bude najniži.

vidim da je ultra frend vodio dva pulena na trčanje/pešačenje od 80km, od nekih 11 sati.
prvo pomislim, šteta što sada nisam onaj Ja od pre desetak godina kada sam trčao po 60km ali za 5.5 sati, i puno puta planinskih 53-56km za pet sati.
a onda opet, predomislim se.
jer ovim lajkačima danas, to je sve jedno isto.
rekli bi haha sale išao 55 a ovi išli ČITAVIH 80.
to što sam ja išao bez stajanja, okrepe, duplo brže, takođe se slabo računa u ovo novo vreme smanjene uračunljivosti.

na istu temu, pratio sam delimično ovo Svetsko u taji pejiju.
meni je to da prostite, pomalo perverzno.
doslovno preko granice da bih ga nazvao sport.
kažu ušli smo u zadnju četvrtinu (mučenja od 24h) i svi su po šatorima, rigaju ili spavaju.
TO SPORT?
bliže je slap fightu, samo što je ovde čovek spram asfalta, pa ko koga jače klepi i ko duže izdrži.

bukvalno kao u brzom hodanju, čim ti obe noge nisu istovremeno na zemlji, prvo ide žuti pa crveni karton, mnogo trčiš brate, ajd kući.
isto tako bih disciplinu na 24h trčanja (kontam da 12h mogu mnogi da izguraju, mada je i to "mnogi" još uvek jednocifreno % od onih na startu) sveo na TRČANJE.

prohodaš, žuti karton, prohodaš drugi put ćao.
svodi se na isto, ko dođe do 300 pobedio je, onaj sa 190 bi bio drugi, a svi ovi što su rigali, ne bi ni rigali, dakle zaštitiš im i stomačno zdravlje i bolesnu glavu.
može svakom pauza od minut po satu, NAKON prvih 12h, eto da ne budemo baš fašisti, pa što si se izrigao to ti je, ostalo probaj u trku.
jel si prohodao nakon 70km, jesi, pa dobro, vežbaj, i više sreće u sledećem izvlačenju.
umesto u sledećem riganju.
odjava.

Nema komentara:

Objavi komentar