24 prosinca 2023

uzoran građanin

to je titula koju sam danas zaradio
imao sam jedne planove pa shvatio da sam umoran pa sam od kombinacije hajka i trčanja odabrao samo hajk
kao kad pojedeš samo žumance, tako nekako
i kada sam prolazio ispod pruge čujem neke glasove i vidim da su trojica sumnjivih tipova sišli na prugu i poneli sa sobom u obe ruke po dve flaše piva, a kada sam se popeo dalje iznad njih video sam odozgo kako jedan nešto čeprka po šinama ili čemu već i nešto baca u daljinu ka reci
i ja lepo ni pet ni šest nego pozovem 192
dobar dan dobar dan rekoh ja evo na trčanju (prvo što sam rekao i odmah slagao) dole neki ljudi to i to, šta treba da radim jel da zovem otpravnika vozova ili šefa stanice ili policiju kao što sam već pozvao, kažu do'će patrola
došla patrola dobar dan dobar dan ja im pokažem dole onih trojica sede na šinama tuku pivo kažu policajci hvala možete da nastavite da trčite
taman krenem ja, sad sam morao da trčim iako nisam planirao ali jbg ovakvu publiku nemaš svakog dana, mada nije isključeno da su me ko zna koliko puta već videli u gradu
tek zamakao u krivinu kroz tunelčić zove me neki broj kaže dobar dan saša a odakle su oni sišli na prugu, rekoh tu gde im je auto, odakle ste mene ugledali prvi put, on reče hvala ja reče služim narodu
vi ste uzoran građanin dodade čovek, rekoh hvala a razmišljam veće mu hvala što mi nije pisao 5000 kaznu što ne nosim ličnu kartu no znao sam matični broj napamet pa sam ih zadivio

Nema komentara:

Objavi komentar