10 prosinca 2023

vlažna desetka, gnjecava desetka, gnjila desetka

нисам имао
ups, pardon
ostavljao sam komentar nekim ćiriličarima pa promenih da me ne provale da sam strani plaćenik
elem
naizgled nisam imao nijedno opravdanje da jutrošnji trening(ić) ne završim zadovoljan

imao sam u vidu neki krug
i onda sam pogledao vetar i shvatio da duva tako da bi mi uzbrdo bio u leđa (dakle pretoplo kako god se obučem na +1) a u povratku pohladno (jer je u najavi bila kiša, koja je ako je verovati redu vožnje trebala da krene svakog trenutka)
onda sam krenuo na drugu stranu pa me opet pokupio vetar pa mi je bilo malo toplo pa sam okrenuo onako u obliku desne udice i tu je bilo oke no kišica je već počela a noge su mi od početka bile nekako kljok

i tu sam već iz prevelikih i ambicioznih očekivanja smanjio plan na "bilo koliko samo da mi se ne smuči" a to je uglavnom negde oko desetak kilometara
onaj dan sam otrčao samo tri (i slovima tri) no bio sam zadovoljan jer su bila lepa ubrzanja
sada mi pak treba desetak
ajd tamo pa onamo
već imam 4.5 pa da vidim gde vodi nova ulica, dok se vratim biće oko 6 valjda
pa jednom obalom uz pa drugom obalom niz i tu sam već blizu osam, do kuće imam još dva a ono "blizu" ću da popunim nekom zvrčkom pred kraj

zaobiđem oko dve zgrade da vidim šta rade lokalne mačke, pa neću kući sa ove nego sa one strane gde mi je pola ulice duže, i eto ti ga 10.1 uraaaaa
zbog jučerašnje pauze sam spao na 98km za deset dana pa mi je tako spao prosek ispod 10, no bitno mi je da decembar bude naj u godini, a to naizgled nije problem jer mi nije potrebno 310 nego za četvrtinu manje
e sad, od viška glava neće boleti, a nadam se da sam se malo i odmorio

Nema komentara:

Objavi komentar