07 prosinca 2023

neloš dan

pola dana mi prođe u lidlu :-) 
ujutru na dva kotača do lidla pa ostavio biciklu, pa otišao na trčanje
pa posle trčanja ušao u lidl i kupio par sitnica, pa biciklom nazad kući
pa mi stiglo nešto da podignem u pošti
otišla Lola sa mojom osobnom, kažu moram ja lično
odem malo kasnije, na šalteru piše pauza
odem do Lidla, aktiviram kupon za 6 limenki piva
donesem kući, uzmem drugi telefon
odem opet u poštu, podignem pismo
kad ono isto što mi je već stiglo SMS-om, samo na papiru
eto zato sam morao lično :-)
onda sa drugim telefonom u Lidl, po još 6 limenki
biće do nove godine

nego trčanje, pusti pivo
ispalo mi je 14km, opet sa rancem na leđima
skoro praznim
nisam naviknut
neki stalno trče s rancem
ja bih trebao mesec dana sa praznim, 
pa mesec dana sa bočicom vode, pa mesec dana...
dok ne stignem do punog ranca
baš mi nejde to nekako
to trčanje s rancem
čak ni sa praznim
smeta brate

Nema komentara:

Objavi komentar