30 prosinca 2023

pretposlednje stvari

pretposlednjeg dana godine sam planirao pretposlednje trčanje, a možda i ne bude.
naime prvi logičan plan je bio da ću nešto malo otrčat i u subotu i u nedelju.
pa sam onda skontao da je za nedelju najavljeno baš baš baš lepo vreme, rekoh možda odem i na biciklu.
pa mi u tom slučaju jutrošnje trčanje ispadne poslednje (pu, pu!)
no to ipak ne znači da ne mogu i u nedelju, hm

doduše radije bih danas na biciklu jer šarenkastih +16° ipak zvuči bolje od drečavo sunčanih +13°, no za to neće biti vremena obzirom da radimo do pred mrak.
pa razmišljajući dalje na tu temu, kontam da mogu i popodne posle ovog poslednjeg posla koji je doduše skraćen, da otrčim još jedan mali dodatak.

... jer sam jutros stigao samo 5km, tek koliko da probam novu trenerku i mogu reći da je odlična.
naizgled je tanka kao i neke u kojima mi je bilo prohladno na +9, a nije mi bilo, a nije mi bilo ni pretoplo.
tako sam stigao do 1403km u ovoj 2023., decembar je izleteo na 230 što je više nego jadno za najvoluminozniji mesec u godini, nekada mi je toliko verovatno bilo u najmršavijem kad sam bio povređen.
kao i obično, presudiće last minute inspiracija

Nema komentara:

Objavi komentar