31 prosinca 2023

noga u dupe

tako bi se mogao opisati moj odnos sa 2023.
da li je ona mene šutnula u dupe ili umišljam da sam ja nju, bolje je ne upuštati se u razmišljanje.
jer koliko god mislimo da smo mi njega (život), uvek je ali uvek je on nas.
kao u onim jeftinim serijama kada šef kaže - otpušteni ste, a glavni junak odgovori - ne, nego ja dajem otkaz!
kakav otkaz možeš dati nakon što si otpušten?
haha.

ne znam kako ću se prilagoditi praznom excelu.
kako otvoriti 2024.
kako gledati u sve one nule.
užas.
tradicionalno kao i jutros nakon šetnje sa psima, uslediće i sutrašnja.
dok petarde spavaju.
dok idioti spavaju.
ništa lepše od tog prvog jutra u godini, koje deluje kao iz nekog filma u kojem je cela planeta izumrla i samo naš mali čopor osvaja ulice.

Nema komentara:

Objavi komentar