08 prosinca 2023

nervoza

neko reče da je nerviranje = manjak samokontrole
evo ja pokušavam ali mi slabo ide
navodno je jutros trebao da mi krene brzi internet a ja sedim i gledam u par praznih stranica kojima treba godinu dana da se učitaju
nije to nervoza što nije sve po mom, nije razmaženost
nego je neko nezadovoljstvo što mi prolaze minuti ni u šta, iliti ni u čemu, iliti uzalud
ako nešto treba da se dogodi za minut, zašto bih čekao deset minuta
pride sam popio dve kafe i sad više vremena potrošim ispravljajući tipfelere nego na ostatak ispravnih reči

ukratko jutros nisam imao volje pa sam je našao na silu, iščeprkao
pa pretrčao samo ulicu tu do škole pa u dvorištu malo zagrevanje malo ubrzanjca
srednji kilometar mi je ispao 3'26'', da ne poveruješ
tako sam nekada trčao trke od 7km, a sada mi je to brzina ubrzanja
nije baš sprint ali blizu, heh
kad kažem srednji kilometar, mislim srednji od tri
a ne kao na ruci, srednji od pet
vidiš ti to
dakle treba trčat 5km a ne 3km
i onda srednji bude najbrži

možda popodne udarim neku nadoknadu, mada ni za to nema neke potrebe

Nema komentara:

Objavi komentar