11 prosinca 2023

nezadpvpčljština

to sam pokušao da napišem nezadovoljština pa sam pomerio šaku za ceo red u stranu i eto nevolje
tehnika masnih prstiju što bi rekli ameri u bukvalnom prevodu a kod nas se kaže prsti ko sarmice, za te sa takvim prstima
a ja imam lepe klavijaturistične prste no šta mi vredi kada ih povremeno napusti anđeo čuvar sinhronizacije
danas pak mršavo 
ništa trčanja, biciklom sim-tam da se popnem izvan smoga, i kada sam već bio rešen da se vratim kući pošalje mi lola poruku da prođem negde po brdu gde smo često viđali jednu mačkicu pa da proverim da li je tamo, i tako ni kriv ni dužan opet na brdo pa opet s brda, da te bog sačuva
da ne bude da sam džabe išao, da napomenem da mi se učinilo da se maca malo popravila, neko je dobro hrani tako da mi ne moramo više da brinemo <3
sutra jopet na trčanje, kažu lep i sunčan dan, pravi decembarski
proleće nije sačekalo do trinaestog

Nema komentara:

Objavi komentar