26 prosinca 2023

red-red

ovaj tjedan će biti poprilično kritičan po održavanje aerobnih (ne)mogućnosti jer je jedan od najnakrkanijih na poslu pa samim tim i najizazovniji za suprotstavljanje izazovima

srećom izazovi su mi nikakvi pa i nikakav ja mogu da se uhvatim u koštac s njima
moram guglat šta je to koštac, sad nemam vremena

uglavnom dan odmora je prošao odlično, nisam se ni odmorio ni dodatno umorio, pa će sve zavisiti od kvaliteta spavanja
vazduh je opet zagađen i stalno imam neki alergijski bronhitiščić, pa mi je i vo2max opet spao na 50... 

jer je nakon dana nošenja hr trake odmah skočio na 51 no već koliko juče sam ga skenjao pošto sam trčao bez trake pa mi je sa zgloba stalno očitavao puls 160.
moram neki sledeći dan opet s trakom, ne bih li vratio procenu maratona na negde oko 3h40 jer mi je ovako preko noći opet spala na 3h54


Nema komentara:

Objavi komentar