02 prosinca 2023

kilometrići

čim sam juče primetio da su mi nove patike stigle do 42km (opa, maratonče) odmah sam skontao da će mi sledeća dva trčanja neminovno izaći na 22km, jer mi treba onih 64km od prvog svetlo-plavog para, očajnički i dešperativno.
e sad, kako ću to izvesti, evo ide praćenje uživo.
naravno da nakon onog brdskog juriša nisam očekivao čuda u "danu posle", no za vikend je najavljena topla subota ista kao i petak, a bila je i toplija, +24!
pa rekoh, idem malo na biciklu.

jutros pak nisam ni hteo da trčim, rekoh ostaviću to za kasnije.
no na bicikli su mi bile friške noge, i rekoh daj da vidim da li je iluzija?
ubacim mtb (onaj najgori od dva dinara) u žbunje, i otrčim uz livade jako strmom prečicom do "gornjeg puta".
vau, pa ja ovo mogu!?
povratak je bio boza, a sveukupno naučnofantastični prosek ispod 6' za lomatanje u najstarijim patikama koje više i ne računam da su "za trčanje".

posle posla još 6km do groblja i nazad, tek da dodam još malo na one nove saucony, i sada im fali samo 16km do izjednačenja.
samo?
hmm.
eto izazova za sutra, koji krug ima 16km???

nego, evo kako stoji rang lista do sada,
razdvojiću je po grupama:

222 - april 
mesec maratona, logično najviše kilometara

165 - februar
151 - januar
149 - mart
nije baš po redosledu kalendara ali to su tri meseca PRE maratona

145 - septembar
109 - novembar
104 - oktobar
ni ova tri ne idu baš po redu ali eto, to su za sada poslednja tri meseca

074 - maj
047 - jun
004 - jul
003 - avgust
ova 4 idu bukvalno jedan za drugim i predstavljaju najmršaviji deo godine, doduše vozio sam biciklu kad god sam mogao

???? - decembar
što se ovog trenutnog tiče, nekako imam osećaj da će mi on biti top-2023 jer ne vidim šta bih drugo radio osim trčao.
forme su mi u minusu, kilaža u plusu već nekoliko godina, i eto.

Nema komentara:

Objavi komentar