16 prosinca 2023

opet sam trčao

da čovek ne poveruje.
već sam mislio da neću stići i skontam da nema još 9 a da posla nema pre 10, i rekoh odoh ja na jurišić.
to je mali juriš, dakle = jurišić, nisam išao na veroniku bože oprosti.
krenem na jedan kružić pa se predomislim i rekoh dosta mi je dva km zagrevanja pa ću na pomoćni stadion da opičim nešto dijagonala, pa koliko stignem.
upravo bih da skrenem oko glavnog stadiona kad skontam da je neki čovek ostavio parkiran auto i iz njega izveo tri nekakve pudlice i vodi ih na pomoćni travnjak.

nekako sam bez razmišljanja produžio dalje iako možda nisam trebao.
stadion je za treniranje, ne za šetnju pasa i đubrenje usput, tako da ako bi mi nešto i rekao, imao bih bolji argument na temu kome je tu mesto a ko smeta.
no već sam otišao dalje i nije mi se vraćalo.
odoh na jedan DRUGI krug od planiranog.

malo uz reku pa uzbrdo polukružno po zemlji do brda iznad grada, minimalno Obilaznicom jer postoji paralelni sokak, i dalje spust pored groblja.
valjevska obilaznica je kao i pazinska, uzbrdo, za razliku od ostalih da kažem normalnih obilaznica koje samo naprave krug oko ravnog grada.
mogao bih i sutra da odem tim putem jer jedino nedeljom nije gužva kamiona.

sveukupno 9km i osećaj zadovoljstva, popodne imam jedva pola sata pauzu pa moram oped do lidla.
naime imam u tri telefona tri različita profila i na svakom imam kupon za 6 piva pa sam 12 već doterao kući a popodne ću sledeću turu.
u nedelju bi mogla i lola da skokne da zaokružimo na 24, biće ohoho do božića.

Nema komentara:

Objavi komentar