29 prosinca 2023

mesec godine

kao što imaš đaka generacije i hit nedelje, tako postoji i mesec godine
da se ne lažemo, mesec 2023. je sigurno april jer sam istrčao bgd maraton, no evo jutros mi je decembar izleteo na vrh tabele po kilometraži i pretekao april za 3km
tako da je osim ukupnih km postao i naj-po-danu jer april ima samo 30 dana pa mi samo 1km više ne bi bio dovoljan
tojest ne meni nego decembru

o trčanju nemam šta da pišem osim toga da sam zastao kod neke bare sa tri guske da malo popričamo, pa je jedna izletela na ulicu da bi se sa mnom obračunala te pobegoh glavom bez obzira

zanimljivije od gusaka je da mi je stigao donji deo trenerke za trčanje sa pompeznom etiketom nike track club
naime našao sam po filteru proizvoda tzv donje delove za trčanje, i skontao da postoji nekoliko modela koji su malo kraći od trenerke za slobodno vreme koja je uvek predugačka i ima onaj nabor oko skočnog zgloba

najčudnije je da sam popunio narudžbenicu online juče ujutru i da mi je jutros stigao mejl da je kurir preuzeo pošiljku, i ja sam skontao da se to događa u nekom magacinu ili prodavnici u beogradu, kad posle pola sata meni zvoni telefon, stigao paket (!?)
svaka čast za brzinu isporuke, eto možda pred novu godinu isprobam i to čudo/poklon
da nije nova godina ne bi mi palo na pamet da naručim ni duplo jeftiniju jer bi mi i to bilo preskupo ali rekoh AJD



Nema komentara:

Objavi komentar