28 prosinca 2023

petica za peticu i šestica za pet šestica

nakon kriptično-mističnog naslova sledi i razmističavanje i raskriptcija
da ne kažem raskripćavanje, mada je u redu što zvuči kao rasparčavanje

1) petica za peticu
to znači da sam otrčao 5km za odličnu ocenu
nisam hteo kroz ubrzavanja nego sam prosto krenuo na nekakav tempo, i dalje sve po uobičajenom početničkom algoritmu
jesam li krenuo brzo, jesam, nisam, jesam, nisam, jesam, JESAM
pa standardno u sredini malo usporavanje i tako
ispalo mi je po garminu 19:58 a po stravi 20:00 što i nije neka razlika
ono što me zbunilo je da sam mislio da je najspoljnija staza negde oko 270m a meni su se nekako brže okretali kilometri tako da nisam 100% siguran da li sam zaista toliko brz ili me je gps nešto malo častio
proveriću na asfaltu tj na pravcu, tu nema greške...

2) pre ove petice sam otrčao kilometar naokolo da se malo zagrejem, kao dizelaš zimi, pa sam sa tih ukupnih 6km napokon stigao do 66666km u excelu, eto doživeh i to
fali mi još samo 13.5 hiljada da kompletiram i drugi krug oko Zemlje što bi za prosečnog rekreativnog maratonca bilo neke 4 godine recimo, a ovim ritmom mi može trebati i 7-8 godina što je već i pitanje hoću li doživeti
bumo vidli

Nema komentara:

Objavi komentar