27 prosinca 2023

o'čekivanja

da li bih se u irskoj prezivao o'antić ili šta uopšte znači to antić
anti-ć, onaj koji ne voli ć
and-ić sufiks ić, kao mali ant, mali mrav, u nedrima nest'o
an-tić, nekakav 'tić, u smislu ptić
od mrava do ptića, ništa čime bih se ponosio, zavidim onima kojima iz prezimena može da se izvede neki predak nosorog ili krokodil

jutros jedan fini kratki tempić, krenuo sam polulagano pa polako dodavao gas i na kraju se vrteo tu negde oko pet minuta (po km) što mi nekako i ne zvuči loše ovako u trenerkama i po hladnoći
naime popodneva su super ali tada nemam vremena, vidim mnogi ne silaze sa bicikli i baš uživaju dok sam ja ograničen na ranojutarnje mazohizme
stigao sam do 66660km u excelu, dakle sutra moram otrčat 6 i ne smem više jer kako slikati za blog 66667 i time se ponositi, to nijedan ocd ne bi podneo

Nema komentara:

Objavi komentar