05 prosinca 2023

poslednji dan sporog ritma

ajme ko izmisli ručnu kočnicu i parking, sačuvaj bože
dakle pre desetak dana mi je istekao ugovor za neki "mobilni net" koji smo koristili u kući, a onaj mali mifi ruter ako smo dvaput negde poneli ili premestili, uvr glave
i ja prebacim na "kućni net" i oni mi UČINE USLUGU i kažu pustiće ga odmah u akciju ali ću plaćati od 06.12. jer mi svakog meseca na mobilne brojeve ide presek u ponoć 05/06 svakog meseca
ALI ALI ALI ALI (MOHAMMAD)
tu piše da nakon bogtepita koliko GB ako ih uopšte ikada potrošiš, dalje ti do kraja obračunskog perioda ide net po smanjenoj brzini

i naravno oni su mene "častili" taj neki puževski net ovih desetak dana dok ne krene zvanični ugovor, a ovo je u rangu dial-upa ako i toliko
s tim da u vreme dial-upa nije bilo ovoliko protoka, učita ti se svaka stranica relativno oke brzo, a sada dok ti se učitaju svi đavoli potrebni da se okite sve turbo džambo reklame levo i desno, PRE NEGO što ti se usred strane učita onih par kb teksta, e to traje minutima
tako da sam par dana bio "na aparatima" dok nisam skužio o čemu se radi, pa sada pustim sa mobitela hotspot i tu hvatam net, dok ne proradi ovaj veliki ruter

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uglavnom u svakom zlu ima i nešto dobro, a to je da sam danas TRČAO BRŽE OD INTERNETA
vidiš ti to, bogati, što bi broz rekao
kao krenuo kilavo, pa postalo vruće jer sam na +6 obukao isto što i na +2, ali je udarilo sunce, pa na brdu nije bilo smoga, pa je bilo verovatno oko +10, i tek kad sam se spustio uz potočić i okrenuo nazad malo me je ohladio vetar pa sam puno živahnije dotrčao nazad kući
čak sam sa nekih jedva ispod šestice naterao prosek na 5'26'', sunceti to je brže od 4h maratona

total 10km i iz nekog razloga mislim da sam se u ova zadnja dva dana malo odmorio i da bih sutra mogao malo življe da kaskam
u lidlu je super sreda pa moram otići dvaput, a najavljeno je opet tmurnih +1, tako da nemam pojma kako se to uklapa u trčanje :-/ 

Nema komentara:

Objavi komentar