14 siječnja 2013

NISU Pripreme :-)

u nekim narodima umesto cik-cak kažu zig-zag.
mada mi se to ne dopada, nekako mi nije dovoljno cik-cak-asto.
a ja sam prek-juče-danas napravio cik-CIK-cak.
što bi trebalo da znači da sam juče CIK-nuo od napora :-)
bila su dva trčanja, pa bicikla,
pa još dva trčanja, pa bicikla...


e, ali!
dovoljna je samo jedna mala promena, razlika, pa da sve ne bude ISTO.
dovoljno je da sam nakon Prvog Trčanja, promenio Drugo Trčanje.
umesto 19km sam ubacio 28km, čudan profil i klizavu podlogu.
to jest, podloga nije bila ništa neuobičajena,
nego sam ja, misleći da ću ići uglavnom po asfaltu,
uzeo neke "ćelave" patike, i u njima zapucao u led i blato
(zavisno da li je puteljak osunčan ili u senci).
tako da sam se proveo kao "bos po trnju", ovaj, kao bos po ledu!


pre 4 dana sam nakon JAKO lagane POLU-dužine na trčanju 
odmlatio više nego solidan tempo na bicikli, 
a jutros sam odmah video da nakon jučerašnje
NIKAKO-lagane i prave (2h40') dužine na trčanju,
nema šanse da se osetim na bicikli preporođen :-(
tako da mi je bicikla poslužila samo kao dan odmora.

kviz:
ima li šta bolje, nego kad najave max 8°C a bude 13°C?
pa ima! bolje je da je bilo 12°C, ali sa duplo manje vetra ;-)
par puta sam zamalo sleteo sa bicikle, ili mi se bar tako učinilo.
no hajde, da ne kukam.
bar se sada (uveče) osećam puno odmornije,
pa će valjda sutra "pasti" neko zanimljivo trčanje, ili bicikla.
no to još uvek ne znači da sam ja na nekakvim Pripremama :-P


kako bilo, ovde se razišao smog i osvanulo je religijsko pomirenje!
napokon je svima došla 2013-ta, i realistima i ANTI-kalendarcima,
i sada ponovo možemo da živimo normalno :-)
s tim da će zadrti pravoslavci sutra da preskoče "par" datuma,
pa će im odjednom nakon 01.01. 
(prvog januara, noćas svečano dočekanog)
sutra osvanuti 15.01. i povratak u surovu realnost.
pravoslavlje ih neće spasiti od redovnog posla, i radnog utorka :-)

SVI koji su kao "poverovali" da je danas došla Nova Godina,
sutra će ti reći da je 15-ti Janurar. 
gle, vratili se u život...
- a gde su bili 14 dana?
(jel to još jedan kviz?)
- pa valjda NA PRIPREMAMA ??!!! :-)

Nema komentara:

Objavi komentar