26 siječnja 2013

trka?

Ja pre par dana lepo i kulturno onemogućim da mi pretraživači vide blog kad vidim u zadnja 24 sata mi dolazili i oni što traže bosanca na floridi i pekmez od kajsija i lava Klarensa i da te bog sačuva šta još ne! Možda je moja ubeđenost da mi blog čitaju samo kolege po sportu ipak pogrešna? 

Ako je u zadnjih pola godine 30,000 ljudi došlo zbog 200-ak postova, ispadne otprilike 150 poseta po postu iliti po danu (nekog meseca bude više a nekog manje) što mora biti malo preterano obzirom da kod mene nema "komentarske žurke" kao kod nekih, pa onda nema ni onih koji po ceo dan stiskaju refresh da bi videli ima li šta novo...


Kako bilo, nema ovde nikakvih državnih tajni ni kršenja Hipokratove zakletve tako da ako neko i zaluta, njegov problem :-) A ja ću i dalje raditi na tome da smanjim broj padobranaca jer ipak ovo pišem zbog poznanika i kolega a ne zbog besposlenih Guglaša.

Pa eto, juče sam otrčao laganih 17km sa samo xxx uspona... Nisam nikada izračunao tačno taj krug, dakle sa 180 na 435m, pa nizbrdo na 290m, pa uzbrdo na 393m, pa odatle pretežno nizbrdo sa par kontra uspona od 10, 20, i 30m... sa još par vidnije "visećih" ulica po par metara gore-dole, sve dođe negde oko 420m uspona! Jeeeee!!! Ništa bez topografske karte! Gledajući u ciklomaster sa altimetrom došao bih do 390m, a stariji modeli Garmina bi stigli i do 789m, kao da sam sa sobom nosio padobran ;-)

Dakle TRKA!
Za dva sata počinje manifestacija zvana SvetoSavska_Trka koju sam trčao, koliko se sećam, 3 puta. Ako sam iole ozbiljno počeo da trčkaram pre 9 godina, to znači da sam trčao svake treće godine no nije baš tako bilo. Mislim da sam te 3 trke otrčao u razmaku od 4 godine, mada ni to nisam siguran a mrzi me da listam sveske zbog takve gluposti. Pamtim da sam jednom trčao 1000m, i da sam 2x trčao 5000m. Onom hiljadarkom sam bio zadovoljan jer sam se oporavljao od povrede kolena i vrlo malo sam trčao, a sećam se kada sam pobedio, da sam sutradan odneo Ortopedu i med. Sestrama nekoliko parčića torte :-) Dva "petaka" sam pak otrčao nezadovoljavajuće, valjda mi je 5km predugačko za ovako hladan termin održavanja. Svaki put sam ostajao među poslednjim Juniorima i sa njima se jurio do kraja trke, a propadala je i moja čuvena taktika da trčim ravnomerno jer je po pravilu svaki krug bio par sekundi sporiji od prethodnog. Teoretski se može brže istrčati 5km, no idiotski je prva dva kruga trčati 50m iza poslednje grupice samo da bi ih pred kraj ionako prošao, tako da sam na takvim trkama uvek poštovao "logiku stada ovaca" - nikad nemoj biti poslednji jer će te pojesti Vuk :-)

A da ni danas ne bude bolje, opet se pobrinulo vreme:





Napolju je -3 sa par cm snega, sa obećanjem da će se u podne podići do tropskih -2. Šteta što trka nije sutra jer će bar ulice biti "samo vlažne" a sada uz ovaj neprestani sneg stalno stoji centimetar bljuzge. Što je najgore, kada počne trka ulice će se zatvoriti za saobraćaj pa će snega od jedne do druge trke biti sve više, da bi one poslednje bile po pravilu najgore: seniorke 3km, seniori 5km, i veterani 1km. 

Jutros sam sat vremena čistio sneg, sa nešto pešačenja između, da bih očistio i ispred Lokala. Nakon toga sat vremena šetnje sa kučićima pored reke, pa još malo čišćenja, i uz ono jučerašnje trčkaranje od sat i po kroz vetar i vejavicu, računam da ću do podne biti dovoljno odmoran za trku. Šta god to značilo. 

- šta planiraš za danas?
- ma ništa, samo da završim.
- pa koliko je dugačka trka???
- kilometar!!! :-)

Ako bude samo par penzionera na startu, ne verujem ni da ću trčati. Voleo bih da dođe bar neko od ovih što treniraju na stazi i koje ja oderem na polumaratonima a oni meni isteraju dušu na nos na krosevima od par kilometara. Uvek je zanimljivije i inspirativnije biti drugi ili treći sa 5 metara zaostatka, nego prvi među nejednakima, sa 50 metara prednosti. Ja sam oduvek Luzerom smatrao ovog drugog, nikad onog prvog. Bumo vidli :-)

Nema komentara:

Objavi komentar