27 kolovoza 2016

idu dani

s jedne strane, ona funkcija modernih štoperica sa meračem pulsa da ti predviđaju vreme oporavka od treninga, može da bude zabavna.
s druge strane, najbolje ćeš sâm osetiti kada si se i koliko odmorio.
posle nedeljne trke mi je valjda pisalo da mi je za oporavak potrebno 4 dana i nešto sati, a nakon ovih deonica prekjuče je dijagnoza glasila "17 sati".

to me je zaintrigiralo, jer sam oduvek i pretpostavljao da ukupno 10km trčanja, sa 4x800m uzbrdo i ostatkom laganog trčanja, ne može da bude trening koji bi te "koštao" nešto puno pauze i čekanja na oporavak.
a opet, nema šanse da mi je nakon trke trebalo 4.5 dana odmora, obzirom da sam tih 22km apsorbovao koliko do prvog sledećeg doručka.

a ima i ovakva anegdota. kad sam prošlog petka krenuo na Magleš, nešto mi je pusl brljao i odmah tu u gradu ja zaustavim štopericu, ugasim sat skroz-naskroz, i upalim ga opet. i odmah je uhvatio "dobar" puls i fino ga očitavao sve do kraja dana.

ono što je smešno je da je to bila prva vožnja sa novim satom, svi prethodni treninzi su bili trčanje.
i kad sam ga zaustavio, pokazao mi je neki pehar preko celog ekrana i natpis CONGRATULATIONS! ja preskrolam da vidim na čemu mi čestita, a on kaže - 1.7KM, NAJDUŽA VOŽNJAAAAAA!!!

ahaha kako mi je bilo smešno za šta sam dobio pehar, ja koji sam redovno išao na treninge dužine od 190-270km, i to sve po žestokim planinama.
zar sam dotle spao, rekoh sebi u šali, da mi neki kompjuter čestita na ličnom rekordu od 1.7km laganog vrćkanja pedala kroz grad :-)

APDEJT POŠILJKE:
napisali su mi da dva para patika "vuku" iz dva različita magacina pa mi je tako danas stigao samo jedan par, a drugi će najverovatnije tek u utorak. nije da mi je hitno, ali sam sa nadao da ću to otarasiti odjednom, obzirom da mobilni nikad ne nosim sa sobom pa mi je malo opterećujuće kad čekam pozive i pošiljke. sačekaću i taj poslednji par, pa ću napraviti jednu specijalnu fotografiju. stay tuned :-)

APDEJT TRENINGA:
ništa, juče dva i po sata danas sat i po biciklom, uglavnom nežnog intenziteta sa povremenim upadanjem u lakši Tempo, gde je baš moralo. juče uglavnom na brdima, danas uglavnom kroz duboku travu i kroz blato :-)

Nema komentara:

Objavi komentar