19 kolovoza 2016

kramponi

danas sam obišao bajkom oko Magleša.
(nakon 7 maratona u 9 dana zaslužio sam ovih par vožnjica)
spremio sam vam jedan filmić ali se na neku foru snimio popreko tj na kompjuteru (uživo) i na telefonu ga vidim normalno ali kad ga preuzmem u kompjuter pa pokušam da ga nabačim na fejsbuk onda sve stoji pod 90°.
i umesto da sam za ovih pola sata stavio album od 30 slika iz planina, ili da sam napisao blog, ili da sam išta u životu pametno uradio, ja guglam rotiranje videa, menjam ga iz formata u format, osvežavam verziju Windows Movie Maker-a, pa se to prebacivalo pa se instaliralo a minuti prolaze, čoveče ovo nije kompjuter ovo je motokultivator sa ekranom u boji.
ne mislim samo na moj, nego svaki.
kakve sve prototipove mi plaćamo i koliko je to tek na početku razvoja, to je jadno.
tako da umesto svega, samo snimak vožnje iz google earth.
kažu da slika vredi hiljadu reči ali teško da ćete iz ove iscediti toliko, ipak nema cene onome kad ga ja opišem :-)


Nema komentara:

Objavi komentar